Bjorn-en-Thessa.reismee.nl

Shop till you drop!

Hi!

Vanmiddag zijn we naar de outlets geweest. Eerst naar Prime Outlets (http://www.primeoutlets.com), hier heeft Bjorn bij Tommy Hilfiger een witte broek en een wit overhemd gescoord. Bij Calvin Klein nog een shirt en een spijkerbroek.

Toen zijn we nog even doorgereden naar Premium Outlets (http://www.premiumoutlets.com), hier hebben we nog lang niet alles gezien. Wat is dat groot, ruim 150 outlet winkels!!Bjorn heeft nog een shirt gekocht bij Tommy Hilfiger, hij gaat echt helemaal los! In Nederland weigert hij te shoppen, maar moet je hem hier zien....!

Bij mekaar waren we nog geen 100 dollar kwijt voor 2 broeken, 2 shirts en een overhemd, dus ik moet zeggen dat het ook echt leuk is om hier te shoppen.

Groetjes,

Bjorn en Thessa

Reacties

Reacties

Berrie & Marit

Kijk dat zijn de berichten!
Ik denk ik kan via de sites ook mijn bestelling doorgeven:-) Ik heb in shirts en broeken maat M:-)

Marian (België)

Tjonge, heeft Bjorn voor fotomodel gestudeerd.
Wat één beauty!
Allemaal fraaie foto's hoor, ik kan er echt van genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!