Bjorn-en-Thessa.reismee.nl

The Florida Mall & Downtown Disney

Hallo!

Na een lange en warme dag, besloten we het vandaag wat rustiger aan te doen.We hebben een beetje uitgeslapen en daarna hier in het hotel ontbeten. Helaas viel het ontbijt een beetje tegen, morgen wordt het waarschijnlijk weer de IHOP!

Na het ontbijt zijn we naar The Florida Mall gereden. Toen we de parkeerplaats op reden, begon het net enorm te regenen, dus we zijn maar even in de auto blijven schuilen. Gelukkig duren de buien hier niet lang. Toen ik de auto uit wilde stappen, zag ik dat er aan mijn kant van de auto een grote plas water van zo'n 30 cm diep stond. Daar zit je dan met je slippertjes! Ik ben dus maar naar de achterbank geklommen en achter uitgestapt. Dat was net een beetje droger. De Florida Mall is echt enorm! Meer dan 260 winkels, een waar shopping paradijs. Hier bevindt zich onder andere ook M&M World,

een mega winkel die geheel in het teken van M&M's staat, met wel 22 verschillende kleuren M&M's.

We zijn ook nog even een kijkje wezen nemen in de Disney Store. Nadat we een uurtje hadden doorgebracht in The Florida Mall hebben we Tommetje ingesteld op Downtown Disney (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/) en zijn we daar naar toe gereden.

Hartstikke leuk, helemaal in de sfeer van Disney met vreselijk veel leuke winkeltjes. Eerst hebben we lekker rond gekeken in de grote Disney winkel 'World of Disney'

om vervolgens naar de enorme Lego winkel te gaan.

Nadat we een heerlijke sandwich hadden gegeten, zijn we naar Once Upon A Toy gegaan. Hier heb ik mijn eigen Mr. Potato Head in elkaar gezet! Ook verkochten ze hier bedels voor aan mijn Ti Sento armband, dus ik heb twee mooie bedels uitgezocht. Bij 'World of Disney' nog een schattig peper en zoutstel gekocht

en daarna weer lekker terug naar het hotel.

Vanavond gaan we waarschijnlijk naar old town kissimmee (http://www.old-town.com/) !

Hartelijke groeten aan iedereen die ons volgt!!

Bjorn en Thessa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!