Bjorn-en-Thessa.reismee.nl

Orlando

Helloooo!!

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat we veilig in Orlando zijn aangekomen. De komende vier nachten verblijven we in het Comfort Inn (http://www.comfortinn.com/). Kamer ziet er netjes uit, niet zo geweldig als het Outrigger Beach Resort, maar voor de komende nachten wel helemaal prima!

Vanochtend lekker rustig aan gedaan en om een uurtje of 11 uitgecheckt. Onderweg gestopt bij de Dunkin'Donuts, een bagel gegeten en koffie gedronken en nadat we ook de auto hadden volgegooid, rustig aan naar Orlando gereden. De weergoden hebben blijkbaar ook mijn vorige blog gelezen, de regenbui waar ik om vroeg die hebben we gekregen! En hoe! Onderweg begon het opeens te storten, we zagen geen hand voor ogen meer. Gelukkig trok het na een paar minuutjes weer helemaal open en hebben we verder geen last van regen gehad. Het lijkt iets koeler te zijn, dus wie weet dat we morgen tóch Seaworld kunnen bezoeken...

Laughing
We zullen zien. Vanmiddag eerst even wat shoppen!

Groetjes,

Bjorn en Thessa

fitflop riata

a bright yellow swaying of the reel tea, the streets bustling traffic people guest, ear is instrumental harp, around forever is WuNong soft language. When it suddenly became go back in seventy, already is old street atfitflop frou sandals